Lasers create vertical planes of colour and hologram-like fields of light in space – a hypnotic experience. Inspired by the colour and light experiments of Bauhaus artists Hirschfeld Mack and Moholy-Nagy, Munnik conjures up a universe of floating mandalas, moiré patterns and precise rhythms during a live improvisation. Not suitable for people with epilepsy.