Goldman Crash
The World Trade Centre attack was perhaps a foretold disaster waiting to happen. The proof is in this highly incandescent film: a rapid-fire montage of images taken from 20 years of Hollywood blockbusters. Edited and crafted with mastery in the Metamkine laboratory.