From Its Mouth Came a River of High-End Residential Appliances
Fengshui, an ancient art of geomancy believed to bring harmony in one's life, is commonly practised in Hong Kong and Taiwan, although banned as a result of the Cultural Revolution. WangShui takes us on a journey through Hong Kong's dragon gates, a series of holes on the city's most expensive high-rises, designed to allow dragons to fly through, while contemplating the mythology and selfhood.