Firas
Together with other refugees, Firas is trying to get to Europe by boat. While crossing the Mediterranean, a plane crashes nearby. Pulled from the debris, one little girl miraculously survives. The refugees bring the disorientated child aboard the ship, but Firas gets very confused by the presence of the girl.