Erpe-Mere
In the peaceful setting of a rural community in Belgium, a girl falls into a deep sleep and draws us along with her stream of consciousness. What starts as a peaceful evocation of typical agricultural tableaux, soon turns into a succession of hypnotic nocturnal scenes that blur the boundaries between documentary and the bizarre.