Abstract 16mm work documenting a group of artists immersed in the jungle among the surreal constructions of Edward James while creating sculptural works of their own. A diptych of the filmmakers' subjective style, it uses colour and black-and-white to create two separate dreamlike and fragmented expressions of a single event.