Corman's Eyedrops Got Me Too Crazy
A totally Cardoso-appropriated footage delirium, done as a tribute to US independent cinema's original rebel. In the end, Corman himself blesses Cardoso by saying: "You blended horror, sex and humour very well. And particularly the editing is very good because the film never lagged or slowed down". Which film? This one!