An all-American-looking young man is kidnapped, flogged and stuck inside a box by a ferocious woman (Lydia Lunch). The inspiration for this allegory of societal repression came from 'the refrigerator', a 5-by-5 cube-shaped torture device which Amnesty International claimed was manufactured in the US for delivery to Latin American dictators.