As Far as We Could Get
Switching back and forth between two locations, in this short film full of twists and turns (both literal and metaphorical), Iván Argote digs an imaginary tunnel between Indonesia and Colombia – more specifically, between Palembang and Neiva, which have the rare privilege of being one of only six pairs of exactly antipodal cities.