A Woman in Trouble Is a Temporary Thing
From an animated spider's web to a bouncing ball in space, and from a Tarkovski image of a Russian horse to a close-up of Victoria Legrand, frontwoman of an American dream-pop band, Yasinsky excels in provoking simple, yet mysterious connections between live action and animation, forging a special realm between past and present.