A State of Grace
Reputed for his playful subversions of documentary imagery, Smith this time zooms in on one simple piece of paper, only to decode it in a most enlightening manner. The existential fear of flying is here sublimated into a tongue-in-cheek self-analysis, as well as a parody on the Christian value system.