14.05 altijd een soort vooruit
People seem to find their way in a rebuilt city. They live their lives and rush home at the end of a working day. Until a colossal eruption shakes the city and embraces it in a blanket of smoke. Modern interpretation of the bombing of Rotterdam, inspired by a poem by Dean Bowen.