Zombietown 23 (2019 Remix)
Terrence McKenna: "What is real is you and your friends and your associations, your highs, your orgasms, your hopes, your plans, your fears." Aleister Crowley: "I am divided for love's sake, for the chance of union." Pessoa: "We never love anyone. What we love is the idea we have of someone." A music-text-collage-trance. Screens before Manual de evasão LX 94.