Toli Toli
Intimate and sensitive, Toli Toli functions as an awaking of a dormant past. Referencing a forgotten children’s song, the Toli Toli (chrysalis of a moth) points the way towards imagined places shaped by colonialism. Meanwhile, two hands weave an invisible fish trap, reflecting on disappearing gestures and storytelling.