A deft and cunning re-examination of John-Boy’s near-death experience at the sawmill. A homespun midnight deconstruction of an entire era of television mannerisms. The handheld camera doesn’t stray far from the TV screen, dividing attention between the show’s action and the off-camera activity in the apartment. (Video Data Bank)