On a vast plain in Kazakhstan, surrounded by mountaintops, Aslan and his younger brothers are put to work continuously by their strict father. They have no time for pleasure. The tight framing, elegant, symmetrical compositions and editing without soundtrack reflect the order and discipline on the remote farm. The only sound is that of the wind, the characters' breathing and the few words that cross the plains.