Srinagar
Kashmir is India’s northernmost state and, since 1947 (the year the subcontinent rid itself of British rule), the site of a separatist movement. In an installation that involves dual slide-projection, papier mâché tiles and wall drawings, Praneet Soi eschews media representations of Kashmir and opts for the generation of a personal narrative.