RTM Classic: Fatcap Express
Very first Dutch (low-budget) feature about graffiti. Vincent (Jiggy Djé) and Geoffrey (Riske De Rat) are graffiti artists with very different personalities. Vincent tries to protect Geoffrey from putting a piece in a dangerous place. But Geoffrey won’t let anyone tell him what to do.