Portrait of Karl Marx as a Young God
This absurd documentary about (political) desire consists of collages and drawings with voice-over comments from a telephone speaker. The images visualize specific historical reminiscences from recent German history, while the voice-over extends and counteracts these images with a multitude of absurd and humorous interpretations. (Argos)