Piramide erosionada
Mexican Colectivo Los Ingrávidos’ films break away from the entrenched viewing patterns of the dominant film and TV culture. Piramide erosionada is indeed something else: a wild, single-frame, free jazz film experience, completely removed from traditional cinematic linear storytelling. The poetic synopsis: "The piramid used to be a mountain."