Let images and sounds like those of Dziga Vertov and Terry Gilliam and Walerian Borowczyk cross-pollinate and grow wondrous AV-flowers.
A portrayal of Futurist writer Almada Negreiros without any cultural reservations. Provocative, in defense of lust, debauchery, frenetic daily experience.
Since the Nazis infamously proclaimed at Auschwitz I that 'Labour Liberates', work has lost all positive values and notions. What now?