Oneheadword Protection
Oneheadword Protection uses stop-motion animation techniques throughout, irrespective of whether a scene features objects, cardboard cut-outs or human bodies. This gives the film a febrile, panicky rhythm. An all-important sense of play and dressing-up runs throughout, yet the energies this 'playing' unleash are far from innocuous. (Re:Voir)