Mneme II
Manipulating one slide projector and two 16mm projectors, this performance continues Raha Raissnia’s project on memory. Hand-painted film loops and cut-up found film material are projected onto a specially conceived double screen that makes the image appear sculptural. Panagiotis Mavridis uses home-made instruments to create hypnotic drone sounds.