An early Stan Laurel comedy made with materials from two other films. One is Gilbert 'Broncho Billy' Anderson & Gil Pratt’s The Pest (1922), the other Laurel’s screen debut, Robin Williamson’s Nuts in May (1917), of which only the materials used here survive. A true treat in many ways.