Suicidemouse.avi is a disturbing internet video that recontextualises a Mickey Mouse cartoon as cursed object. The alleged 'lost episode' is so upsetting, it has been said to drive viewers to suicide. In Christopher Radcliff’s hands, nervous reactions are cross-cut with the video itself, showing how even the most innocent imagery can become the stuff of nightmares.