Lasting Marks
At once heart-breaking and heart-warming, this documentary short tells the story of sixteen men prosecuted for sadomasochism in Thatcher’s Britain. Visually composed of newspaper clippings and trial transcripts, a friendly voice shares a perspective that was suppressed at the time – that of a participant in the infamous orgy.