This installation is composed of found photographs from newspaper reports that show people pointing into a seemingly empty landscape: something often found in Vietnamese newspapers as photographers usually arrive at the scene of an event only after it has taken place. An eerie yet humorous reminder that past events are always beyond our grasp.