Based on archival images from Yugoslav cinema, the film begins with words spoken by Milena Dravić in Dušan Makavejev’s W.R. Mystery of the Organism. On the other side, marked by the patriarchy, the fragmented experience of the woman and her broken body will follow. (Stiftung imai)