Hear My Cry
The startling story of Ryszard Siwiec, a man who, on a Polish national holiday in September 1968, immolated himself in front of thousands of people in a stadium in Warsaw. Drygas’s insightful film reflects on the rupture between official record and human history, the impossibility of absolute truth, and the malleable nature of collective memory.