Global Windshield, The Musical
In this truly catchy musical fantasia, Momu & No Es use all the tools at their disposal to pull you into a hypnotic trance: poppy synthesisers, goofy GIFs, internet trash. But beneath the pulsing beats and fun animations is a dark harbinger of what’s to become of our hyperconnected, surveilled present.