E-Ticket is a frantic re-cataloguing of a personal archive and a vehicle for the re-birth of forgotten images. 35mm still photographs are obsessively tape-spliced together, one frame at a time, in evolving rhythmic patterns – views shift between a school trip to India and culminate in documentation of a violent 2005 protest at a World Trade Organization summit in Hong Kong. A re-telling of Dante's Inferno for the streaming age; freedom of movement reserved for the modern cloud. (Simon Liu)