Discoveries on the Forest Floor 1-3
Fragile leaves and very fine threads of fungus string together in Charlotte Pryce’s three plant studies. Plants and images of the plants, and their envisioned environments, are intertwined. The title is taken from an obscure genre of 17th century painting: Forest Floor Paintings, which placed plants into a 'real' environment as opposed to a vase.