Curious Light
A metaphorical exploration of Tenniel’s illustrated edition of Lewis Caroll’s Through the Looking-Glass. Through careful illumination, the book’s illustrations retreat into the fibre of the page, and a fleeting light dissolves into the chemistry of the film’s emulsion, revealing and yet concealing a story that is but glimpsed.