“All you need to know is that he loves quail eggs.” This is what Vonna-Michell’s father told him about French sound poet Henri Chopin, who subsequently has been the subject of a decade-long research project. Vonna-Michell’s rapid-fire monologue ties together the debris of this research in an opaque cabinet of wonders.