17-year-old Anteu is left the last survivor in his village. His mother ends up dying and the father soon follows. One-by-one all the villagers disappear. He carries on with his solitary life, until one night, a dream brings up the question in his mind: “Who's going to bury me?” His solution is pretty radical. The aesthetically pleasing, playful narrative with enchanting sound design, subtly addresses major life questions.