A cidade de Cassiano
A noir documentary on architect Cassiano Branco, or 'Where has the promise of Modernism gone, and what could have happened to Lisbon?' Some particularly disquieting hints are given by one of Cassiano’s strangest projects – the miniature park Portugal dos Pequenitos – a gingerbread house version of the nation’s typical and memorable landscape.