Wrong Revision
Based on Akutagawa Ryunosuke's short story The Devil and Tobacco (1916), the film introduces a curious account of the devil's introduction to Japan with St. Xavier in 1549, and how the devil transformed himself into an octopus (or devil fish) to eventually oppress Japanese Christians in the 17th century.