When the Rain Is Falling Down
While renovating the family business, Fon talks on the phone with a friend. They share memories and discuss the future. Fon’s dead father appears in her mother’s dreams. Outside it never ceases to rain. Engaging portrait of a young woman during a tough phase of her life.