Two projectors are animating robot legs. Driven by the zeros and ones of an Arduino, the sound of the projectors provides a mechanical rhythm for the dance. The images dance with each other and with the image source. Moved by the strings of an unseen puppetmaster, it leaves us with the question: who is in charge?