Frozen milk in the shape of a tea set is presented in a showcase, reminding us of Snow White’s glass coffin. No eternal life without electricity? In Takahiro Kudo’s world view, we are birds inside cages. The cage is called a body. This cage could be described as a brain equipped with sensory organs.