Two Brothers
A remote village in the Punjab in the early 1990s. Daily life goes on, but the sense of threat is palpable. Two brothers face a choice. Raghbir Singh’s debut examines the previous generation’s traumas. A powerful slice of life dealing with an under-represented piece of history.