Tinseltown Swimming in Blood
Karen Zolo’s remake of Chris Marker’s La Jetée in music video form, for Destroyer’s single, 'Tinseltown Swimming in Blood'. Starring Dan Bejar of Destroyer, Zolo’s homage to Marker implicitly addresses contemporary issues of identity, borders, and race through the lens of this revered classic. (Video Out)