The Collection: Roman
A man with a physical disability steps with the greatest difficulty through a still decor made up of light and shadow. Observational 16mm footage shows his movements; a close-up of his trousers, with a sportswear label, stresses the physical effort it takes. Part of the series The Collection (2016).