Scape
Empty landscapes from Korea and Vietnam evoke a tranquil existence in which a monster, an invisible enemy, is felt lurking beyond the frame. Scape is comprised entirely of landscape footage shot by U.S. war cinematographers, depicting an existential environment of rolling hills and descending fog.