Saxman
For years, Piet le Blanc, replete with sax and violin, was a well-known sight in the streets and cafés of Rotterdam by night. But before he roamed the streets, he played in various large and small orchestras. A documentary by Carel van Hees and Martijn 't Hart about the life of a special, truly Rotterdam musician.