more than everything
Humans and other animals that have their eyes attached towards the front of their bodies see the world with binocular vision. Stereoscopic seeing enables a precise perception of depth. This film challenges this perceptual apparatus that interacts with the brain to generate a coherent image of the surroundings. (Rainer Kohlberger)