Karolina
Karolina lies in bed, surrounded by cushions. She can’t go outside, so she prefers to keep the curtains closed. What does life mean – and death – as an 18-year-old girl if you can’t get out of bed due to a serious form of osteoporosis, with endless pain and morphine?