IFFR Instant Favourite 2018
A film to instantly fall in love with, picked from the Audience Award Top 10. Ideal if you just can’t choose from the broad film programme, but also the perfect choice for those looking for the crème de la crème of this year’s festival.
The title of this festival hit? Even we don’t know yet: the film will be picked from the films leading the field in the Audience Award Top 10, which will be compiled during the festival based on audience ratings. As the IFFR audience always has great taste, this festival favourite is sure to please.