I Have Nothing to Say
A Chinese mother gets a visit from the authorities because her daughter is making problematic films in Hong Kong. She hasn’t seen her daughter for five years but sets off to talk to her, at the government’s expense and in spite of her failing health. A combined examination of politics and a family tragedy.