I Believe in Pink
In a thriving market on the Lagos mainland, John runs a thriving beauty business, making men beautiful by tattooing their lips pink. A customer who is undergoing the painful procedure narrates his desire to alter the colour of his lips, reflecting underlying masculine values of beauty.